понеделник, 14 април 2008 г.

¡bienvenidos, amigos de España!

hola a tod@s de SETEmaisUN!!!
aquí os he dejado por si acaso un poco de espacio (bajo la forma de comentarios) donde podéis presentaros o dejar algún mensaje...
espero que esto funcione como un chateo :)

zdr. tuk pod formata na komentari 6te se opitame da syzdadem 4at mejdu nas i na6ite byde6ti priqteli ot ispaniq :)
eto otnovo link kym texniq blog: www.setemaisun.blogspot.com
pi6e na galisiiski koito e blizyk do ispanskiq ( sete mais un=siete mas un=sedem plus edin, toest 7 u4enika + texniq klasen), ako ne razbirate, ima link kym prevoda4 na textove na isp.
uspexxxx :)

5 коментара:

setemaisun каза...

Ola son Ramón C.A. Teño 17 anos,vivo en cerdedo,etou estudando 4º da eso e unha das miñas grandes afeccións e o fútbol. Se queredes contestar contestade o post do blog setemaisun.

Hola soy Ramón C.A. Tengo 17 años, vivo en Cerdedo, estoy estudiando
4º de la eso y una de mis grandes aficciones es el fútbol. Si quereis contestar contestad al post del blog setemaisun.

setemaisun каза...

Ola son Iván A.F. Teño 17 anos, vivo en Forcarei e estou estudando 4º da eso e a miña afección e o fútbol. Se queredes contestar contestade o post do blog setemaisun.

Hola soy Iván A.F. Tengo 17 años, vivo en Forcarei y estoy estudiando 4º de la eso y mi aficcion es el fútbol. Si quereis contestar contestad al post del blog setemaisun.

setemaisun каза...

Ola!chámome Lucía Leticia e teño 17anos.Curioso verdade??porque normalmente cando digo os meus 2 nomes sopréndense, pero case todos me chaman Lucía!!jje para gusto do usuario!!ja Espero que vos guste algún dos libros que lín que deixei no blog!!
Deixovos, que pasedes unha voa tarde e abrazos!!

setemaisun каза...

ola!!Chámome LUCÍA Fraguas Corbal. Estou facendo 4ºESO. Gústanme moitas cousas sobre todo escoitar música.Escribeme.

Hola!Me llamo Lucía Fraguas Corbal. Estoy haciendo 4ºESO. Me gustan muchas cosas sobre todo escuchar música.escribeme

setemaisun каза...

Ola son Santiago P.C. vivo na Umia teño 17 anos estou estudando 4º da ESO a miña mallor aficción e a pesca. se queres contestarme respondeme.

Hola soy Santiago P.C. vivo en la Umia tengo 17años estoy estudiando 4ºESO.